+597-8625178
In de meest algemene zin verwijst een helpdesk naar een organisatorische afdeling die de klant, werknemers en eindgebruiker informatie en ondersteuning biedt met betrekking tot de producten en diensten van een bedrijf.
Uitleg geven is een vak. Het is belangrijk om helder en met geduld klanten te informeren hoe zaken werken en onduidelijke handleidingen verduidelijken. Helpdesk4U biedt in dit kader de volgende oplossingen aan:
1. HelpDesk 4u fungeert als Single Point of Contact (SPOC)
HelpDesk 4u fungeert als SPOC voor externe klanten. Dit betekent simpelweg dat, ongeacht het type product- of service gerelateerde hulp dat ze nodig hebben, ze gemakkelijk contact kunnen opnemen met het helpdeskteam zonder ergens anders heen te gaan. Bovendien is ondersteuning toegankelijk via telefoon, e-mail, chat, instant messaging, het gebruik van sociale media of het uitvoeren van zelfbedieningsprocessen.
2. Ticketbeheer
Het HelpDesk 4u team zet elk binnenkomend klantvraagstuk of -verzoek om in een uniek ticket. Dit proces wordt geautomatiseerd door een speciaal ticketingsysteem voor de helpdesk waarmee u de voortgang van elk ticket in realtime kunt volgen. Naast het opnemen van klantgesprekken, streeft Helpdesk4U ernaar om alle supporttickets goed georganiseerd te houden. Dus wanneer een klant verwijst naar een eerder gesprek, heb je alle informatie direct op je dashboard.
3. Ticketescalaties
Wanneer helpdesk4U medewerkers niet in staat zijn om problemen zelf op te lossen, worden ze geëscaleerd naar hogere vertegenwoordigers of managers. Senior agenten beschikken over de vereiste vaardigheden en kennis om serieuze problemen met de hoogste prioriteit op te lossen.
U als klant geeft Helpdesk4U aan hoe u het helpdesk proces wilt inrichten.
Data-Entry is het proces van het invoeren van informatie of het bijwerken van records in een database of computersysteem. Hiervoor worden computers en gegevensverwerkingsprogramma’s gebruikt. Elk bedrijf moet een aantal gegevensinvoer taken uitvoeren die nodig zijn, zo niet essentieel, voor de dagelijkse activiteiten. De uitdaging is dat deze taken veel tijd in beslag nemen. HelpDesk 4u biedt hiervoor een oplossing.
HelpDesk 4u biedt een verscheidenheid aan gegevensverwerkings diensten, zoals de volgende:
Hoe hard je ook probeert, er zijn maar een beperkt aantal uren in een dag om te werken. Als u als eigenaar van een klein bedrijf er niet bent om de telefoon op te nemen wanneer deze overgaat, is de kans groot dat de beller doorgaat naar iemand anders. Dat is waar HelpDesk 4u om de hoek komt kijken. We bieden 24/7 antwoordservice-oplossingen, wat betekent dat we paraat staan wanneer uw klanten bellen voor een afspraak – ongeacht het tijdstip van de dag! Zet alle inkomende oproepen om in potentiële leads met onze services voor het inplannen van afspraken!
HelpDesk 4u biedt de volgende services aan:
Hoe maximaliseer je sales? Het vinden van de juisten klantengroep. Nieuwe marketen ontdekken. Data-analyse en heldere technologieën. Wij zetten het voor u in.
Telemarketing is een advertentietechniek die door bedrijven wordt gebruikt om contact op te nemen met potentiële klanten en met hen te praten over hun producten en diensten. Traditioneel wordt dit telefonisch gedaan, maar tegenwoordig gebruiken bedrijven ook videoconferenties, vooral in meer gevorderde stadia van het aankoopproces.
Er kan onderscheid gemaakt worden tussen inbound calling en cold calling:
Inbound calling: Bij deze vorm van Telemarketing neemt een persoon of organisatie contact op om meer informatie in te winnen, of om een bestelling te plaatsen. Het initiatief ligt bij de klant.
Cold calling: Bij deze vorm Telemarketing neemt het bedrijf of een vertegenwoordiger contact op met mogelijke klanten. Het initiatief ligt bij de aanbieder.
Bij Helpdesk4U worden beide methodes gebruikt. U als opdrachtgever geeft ons de richtlijnen die u wilt opvolgen, wij bieden u:
Het genereren van leads wordt gebruikt om uw bedrijf te laten groeien, nieuwe klanten aan te trekken en verkooppijplijnen te creëren. Het is een fundamentele sleutel tot succes voor veel bedrijven. Sommige bedrijven benaderen hun bedrijf passief door te wachten tot klanten contact met hen opnemen of tot verkoop plaatsvindt. Met gekwalificeerde HelpDesk 4u agenten voor het genereren van leads kunt u overstappen op een actieve aanpak die helpt bij het genereren van leads en verkopen.
Er zijn een aantal manieren om leads te genereren, maar de meest voorkomende methoden die worden gebruikt door uitgaande callcenters zijn:
Cold calling: Bellen met mensen die geen interesse hebben getoond in uw product of dienst, maar zich mogelijk wel in uw doelmarkt bevinden. Denk je dat het niet effectief is? Integendeel, 82% van de kopers accepteert ontmoetingen met verkopers die ongevraagd bellen.
Email reclame: Het verzenden van e-mails naar potentiële klanten (die zich hebben aangemeld voor het ontvangen van digitale communicatie) in een poging interesse te wekken.
Sociale media: Social media platforms zoals LinkedIn en Twitter gebruiken om in contact te komen met potentiële klanten.
Maar hoe werkt outbound lead generatie?
Het genereren van uitgaande leads omvat doorgaans vier stappen: uw doelgroep identificeren, een bericht opstellen dat bij hen past, contact met hen opnemen via verschillende kanalen en vervolgens opvolgen.
Dit proces begint binnen uw bedrijf en wordt uitgevoerd door Helpdesk4U.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Vestibulum rhoncus est pellentesque elit ullamcorper dignissim. Eu facilisis sed odio morbi quis commodo odio.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Non tellus orci ac auctor augue mauris augue neque gravida. Auctor eu augue ut lectus arcu bibendum.