FAQ

Frequently asked questions

Bel ons

+597 8625178

FAQ

FAQ Helpdesk4U

Onze medewerkers zijn vooraf getraind in het afhandelen van telefoontjes en verschillende situaties. Ze krijgen een opfriscursus voordat ze aan een nieuw project gaan werken. Uw website, product- en servicegidsen en eerdere e-mailcorrespondentie met uw klanten helpen hen uw bedrijf beter te begrijpen.

Momenteel zijn wij gelimiteerd tot Engels en Nederlands.

We doen nooit concessies aan uw gegevens, creditcardgegevens, logins en wachtwoorden en andere vertrouwelijke informatie. Onze medewerkers moeten een geheimhoudingsverklaring ondertekenen voordat ze met Helpdesk4U gaan werken, en eventuele overtredingen worden streng aangepakt. Bij ons bent u verzekerd van de veiligheid van uw bedrijf.

Ja. We ondersteunen live chat-software en onze agenten zijn getraind in het gebruik ervan.

Wij leveren 24 uur per dag, 365 dagen per jaar diensten.

Alle inkomende oproepen worden doorgeschakeld naar de voicemail tijdens niet-serviceuren of wanneer de telefoonlijnen bezet zijn. Onze agenten reageren op die voicemails wanneer de lijnen weer vrij zijn, dus een oproep wordt nooit onbeheerd achtergelaten.

Onze agenten worden niet aangemoedigd om aanvullende diensten of multitasking te verlenen, omdat dit hun focus zal verschuiven en de kwaliteit van onze diensten zal beïnvloeden. We worden ook op tijd gefactureerd, dus multitasken is oneerlijk voor de klant.

We begrijpen dat je misschien terughoudend bent om je werk uit te besteden aan het buitenland. We raden u aan om met een van onze vertegenwoordigers te praten en al uw vragen beantwoord te krijgen. Zodra u ons bedrijfsmodel, de vaardigheden van ons personeel, de prijzen, de doorlooptijd en de manier waarop we met onze klanten omgaan, begrijpt, kunt u erop vertrouwen dat u uw werk aan ons uitbesteedt.

Dit is een eenvoudig proces. Kom in contact met onze vertegenwoordigers. Wij stellen dan een servicecontract op maat voor u op. Zodra u het contract heeft ontvangen, ermee instemt en ons het ondertekende exemplaar samen met de betaling e-mailt, zullen we onze medewerkers gedurende 1-2 weken trainen volgens uw zakelijke vereisten. Daarna zullen we beginnen met het beantwoorden van alle e-mails, telefoontjes en chats van uw klanten.

Er is geen minimale contractduur en u bent vrij om het contract 30 dagen van tevoren schriftelijk op te zeggen. Dit helpt ons om onze middelen beter te kanaliseren.

De werkzaamheden gaan pas van start als wij de vooruitbetaling hebben ontvangen. We hebben het recht om onze diensten te beëindigen, op te schorten of in de wacht te zetten als de betaling is vertraagd.

  • Enorme kostenbesparingen en hoge winsten
  • Noodzaak om minder middelen in te huren
  • Minder administratieve en infrastructurele rompslomp
  • Zeer bekwame medewerkers met veel ervaring
  • Snellere doorlooptijd en resultaten van hoge kwaliteit

Wil je meer weten over onze service, maak dan contact met ons