Power to You
and Your Team

Onze diensten

Commerciële dienstverlening bij ons
  • The best customers service
    Wij leveren, wij denken mee. We zijn er voor uw klanten altijd, desnoods 24/7. Wij kunnen dat!
  • Complains and Clams
    Oeps er is iets misgegaan. Hoe goed als wij er zijn. Als uw vertegenwoordiger. Rustig, kalm en beheerd worden de klachten en claims voor u afgehandeld.
  • Houston we have a problem
    U niet, want terwijl u de dienstverlening herstelt, de problemen oplost, zijn wij er voor u en uw klanten. Met nuttige en heldere informatie.
  • Cusomer Loyality Management
    Het opbouwen van een duurzame klantenrelatie is vakwerk. Da’s dus onze taak. Wij zijn daar goed in.
Verkopen, sales, omzet
  • Hoe maximaliseer je sales
    Het vinden van de juisten klantengroep. Nieuwe marketen ontdekken. Data-analyse en heldere technologieën. Wij zetten het voor u in.
  • Ondersteuning van de verkoop
    Mensen hebben de neiging door de bomen het bos niet meer te zien. Of hoe was dat ook alweer. Of te wel internet maak zaken makkelijker maar ook verwarrender. Wij zijn er om uw klanten te begeleiden naar de juiste aankoop.
  • Even marketing termen, Up selling en Cross selling
    Klinkt spannend maar is feitelijk wat elke goede verkoper weet. Diensten en producten hebben meestal een extra of een aanvulling. Hoe breng je dat naar de klanten. Dat is wat wij snappen. Geavanceerde techniek helpt ons niets te vergeten.
  • Binding met klanten is de toekomst van uw bedrijf.
    een klant komt terug als hij/zij tevreden is. En wij zorgen ervoor dat dit gebeurd en….. dat de klant hieraan herinnerd wordt. Een goed gevoel herinneren is terug komen.
Je werkt B2B of in combinatie B2C
  • Andere werkwijze
    B2B is anders. Dat wordt heel veel niet beseft. B2B is Service Level Agreements [SLA], Oplever trajecten etc.
    Daar weten we veel van. We hebben er experts voor werken met jarenlange ervaring in en met B2B. Geruststellend dus.
  • Een gespecialiseerde Helpdesk met productkennis, klanten kennis en marktkennis.
    een lastenverlichting voor jou organisatie. Jouw team kan werken aan het product en de klanten service en helpdesk is geregeld.
  • Begeleiden van het delivery traject en retouren, is een vak.
    Van verzending tot retour moet je klant zich ‘gehoord’ voelen. Zijn probleem wordt voor hem/haar opgelost. Daarom komt een klant terug. 1 op 1 met elkaar.
Het "wat" en "waarom", data analyse
  • Humbug over data
    Te veel wordt er geroepen dat men expert is. Wat is een expert? Volgens ons een organisatie die beschikt over heel veel data en ervaring op veel verschillende marktgebieden en deze kennis met wetenschappelijke precisie toepast.
  • We know what we are talking about
    Onze ervaring, kennis en gigantische hoeveelheid data en analyse modellen bieden je een voorsprong. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.
  • Deep Analyse
    Markten hebben net als zeestromingen vreemde kronkels. Die weten wij te analyseren en te duiden. Voor jou een groot goed als je weet waar gaat mijn markt naar toe.
  • Verander je organisatie en je mensen
    Door onze analyse ben je sneller en beter in staat om processen en zaken aan te passen aan de vraag. Wij begeleiden en bieden hiervoor werkzame modellen.
  • Vind de mens achter het product en dienst
    Anoniem zegt niets. Anoniem geeft geen ‘gevoel’. Een afnemer, klant, prospect wil ’emotie’ en veiligheid. Daarom begeleiden wij jou met de ‘menselijke’ maat en toon naar je afnemers en ook naar je eigen organisatie. Een relatieve buitenstaander met veel ervaring helpt je verder te komen.
Technical Support services
  • Uitleg geven is een vak
  • Helder en met geduld klanten informeren hoe zaken werken
  • Onduidelijke handleidingen verduidelijken
  • CRM helpen implementeren binnen uw organisatie en bij uw klanten
  • Multichannel werken
  • Fulfilment begeleiding en uitleg geven aan verwerkers en eindgebruikers
Consultancy services
  • Verandermanagement voor je organisatie
    Een van de moeilijkste consultancy opdrachten. Echter met onze ervaring en onze ervaren, door de wol geverfde, specialisten klaren wij de gecompliceerde verandermanagement job. Veranderen met positief resultaat.
  • Technologie en je bedrijf. Aanpassen, noemen we ‘adapting’. Lastig en vooral tijdrovend. Wij blijven rustig en beheersen ons vak. Overzicht bieden en houden. Dat brengt tempo in het proces.
  • Strategie
    Wat is strategie feitelijk. De kennis over en in marketingkanalen. Overzicht van het markt- en behoefte potentieel weten samen te vatten in werkzame modellen. Exact afgestemd voor jouw organisatie.
  • Welke benadering kies je
    Er is een keuze, commercieel, vanuit je gevoel of het is gewoon zo gegroeid, hoe je je klanten benaderd. Wij helpen je helder te analyseren en duidelijk te zien of je zo wil doorgaan of dat je benadering moet worden aangepast. Onze klanten zijn altijd blij verast met de nieuwe inzichten.
De Medische en Para- medische sector
  • Trajectbegeleiding
    Wij helpen Farmaceuten om patiënten-trajecten te controleren, te begeleiden, te implementeren en te analysen.
    Een nauwkeurig en dankbaar vak. Immers we helpen een stukje medische vooruitgang op de goede plek te landen. Wij zorgen voor communicatie, halen onbegrip en verwarring weg. Experts zijn wij door onze ruime ervaring.
  • Moet je medicijnen commercieel hard pushen in de verkoop?
    Een interessante vraag. Wij hebben ook medisch filosofen die ons weer daarin begeleiden. En die kennis delen wij graag met jou.
    Wij hebben veel kennis van sales-trajecten en combineren dit met ethiek. De afnemers wordt daar blij van en het geeft jou een goed gevoel.
De wet, privacy en claimbehandeling
  • Experts in legalservices
    Het kost vaak te veel geld om claims af te handelen. Wij leveren gestructureerde processen om deze zaken snel en efficiënt te tackelen. Minder kosten.
  • Begeleiding van noodzakelijk documenten
    Hoe moeilijk kan het zijn om de juiste documenten te vinden. Te ontwerpen en waterdicht te formuleren. Laat dat maar aan onze experts over. Online begeleiden we je naar resultaat voor een fractie wat je anders op een duur kantoor zou moeten uitgeven. Het is de nieuwe tijd.
  • Een goede .. is op de toekomst voorbereid
    een waarheid. Veranderende regelgeving. Aanpassingen in voorwaarden, publiceren van de overeenkomsten en ALV’s. Wij houden het bij, adviseren, sturen en handelen de zaken af. Wel zo makkelijk en geen hoofdpijn.

Want to work with us?

Tell us about your project